Forum techniczne Opel Zafira > Silnik

{B} Kolektor, nastawnik, klapy wirowe w Z19DTH - usterki, diagnoza, naprawa

<< < (5/17) > >>

zlooty:
Jutro nagram i wrzucę jak pracuje listwa u mnie ...

zlooty:
Panowie nawet nie muszę już wrzucać filmiku , listwa jak chodziła tak umarła śmiercią naturalną .... i się nie rusza.
Teraz pytanie i porady gdzie i u kogo wymienić w Warszawie czy to jakieś skomplikowane czy mogę  wymienić u pana "Zdzisia " w warsztacie ? rozumiem że trzeba cały kolektor ssący.
Kupować samemu ? jeżeli tak to możecie podrzucić jakieś linki ;)

katar:

--- Cytat: zlooty w 2012-05-31 12:25:45 ---Kupować samemu ? jeżeli tak to możecie podrzucić jakieś linki ;)
--- Koniec cytatu ---
jedyne sensowne rozwiazanie to kolega jabolkg z vectra klub - http://www.kolektorycdti.pl/
w zakładce oferta masz link do serwisu w wawie

btw. jaki masz przebieg na liczniku (i jaki realnie ;) ) i jaka data produkcji auta?

zlooty:
Przebieg jest realny i potwierdzony ... Zośkę kupowałem od Andrzeja , Listopad 2007 a teraz ma 189kkm :)

Dodano: [time]Czw, 31 Maj 2012, 12:48[/time]

--- Cytat: katar w 2012-05-31 12:27:57 ---jedyne sensowne rozwiazanie to kolega jabolkg z vectra klub - http://www.kolektorycdti.pl/
w zakładce oferta masz link do serwisu w wawie
--- Koniec cytatu ---
Pan w słuchawce powiedział mi że po regeneracji 500 za kolektor + 500 wymiana , nowy u niego z wymianą 1500 ... ale na tą chwilkę nie mają po regeneracji ;)

Dodano: [time]Czw, 31 Maj 2012, 13:28[/time]
I ogólnie pytanie czy jest sens bawić się w zakup kolektora po regeneracji ??

Lorry:
Tak, regenerowany jest tak zrobiony że wyeliminowane są wszystkie możliwości jego padnięcia, modernizowane przez Opla i tak padają a ich naprawa chałupnicza jest trudniejsza. Metoda jabola jest najskuteczniejsza ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej